EBSO heyetini makamında ağırlayan Gül, "İzmir'de büyük bir potansiyel birikiyor. Büyük bir patlama olacak döneme yaklaşıyorsunuz" dedi. EXPO 2020 adaylığı için temaslarda bulunduğunu ve ısrarcı olduğunu ifade etti.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İzmirli sanayicilere moral verip, güven aşıladı. Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO) Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar ve Yönetim Kurulu üyelerini Çankaya Köşkü'nde kabul eden Gül, "Ekonominin, kalkınmanın, zenginleşmenin motoru sizsiniz" dedi.

Cumhurbaşkanı Gül, İzmir'in EXPO 2020 adaylığı için de üst düzeyde çaba gösterdiğini vurguladı.
EBSO Yönetim Kurulu, Ankara temasları çerçevesinde Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ü ziyaret etti. EBSO Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar liderliğindeki heyete hitap ederken her cümlesinde İzmir ve sanayicilere özel bir önem verdiğini hissettiren Cumhurbaşkanı Gül, ekonomiden EXPO 2020 adaylığına kadar kentin motivasyonunu yükselten mesajlar verdi.

"EXPO adaylığınız için ısrar ediyorum"
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İzmir'in EXPO 2020 adaylığı için uluslararası alanda çaba gösterdiğini bildirdi. EBSO Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar, İzmir'in EXPO 2020 adaylığına destek olmak üzere Cumhurbaşkanı Gül'ü İzmir'e davet etti. Yorgancılar, "Sayın Cumhurbaşkanım, geçen defaki EXPO tecrübesini birlikte yaşadık. Dünyada bir İzmir algısı oluştu. Verdiğiniz desteğe teşekkür ediyoruz. EXPO'yu 2020 yılında Türkiye ve İzmir'e kazandırma çalışmalarımızdaki motivasyonu, kentimizin moralini artırmak için sizi İzmir'e davet ediyoruz" dedi. İzmir'in EXPO 2020 adaylığına Ankara'dan da büyük destek verdiğini belirten Cumhurbaşkanı Gül, "Her cumhurbaşkanına, başbakana ve bakana İzmir'in EXPO adaylığı için ısrar ediyorum" diye konuştu. Cumhurbaşkanı Gül, EXPO vesilesiyle İzmir ve Ege'de büyük yatırımlar olacağını da vurguladı.

Leave a Reply

Düşüncelerinizi bekliyoruz... Linki paylaşın, tüm İzmir yorumlasın...