İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, katıldığı televizyon programında EXPO 2020 İzmir adaylığı hakkında açıklamalarda bulundu.

EXPO 2020 ile ilgili konuşan Ekrem Demirtaş, "Yasa çıktı, Yönlendirme Kurulu'nda görev aldık. Yürütme Komitesi seçimi oldu. Benim o konumdan sonra yürütme komitesinde yer almam doğru olmazdı. Sayın Valime, 'Siz başkan olursanız ben gelir çalışırım. Ama onun dışında kusura bakmayın' dedim. Ama işin içindeyiz. Lobi çalışmalarında görev bekliyoruz. Hiçbir şekilde moralimiz bozulmadı, heyecanımız kaybolmadı" diye konuştu.

EXPO'yu sadece İzmir'in değil Türkiye'nin gündemine koyan kurumun İzmir Ticaret Odası olduğunu belirten Demirtaş, "2015'i kaybettikten hemen ertesi gün EXPO 2020'nin patentini aldık. Henüz lobi için görev verilmediği için şu günler sessizliğimiz var. Verilirse her türlü görevi yaparız. Hiçbir görev verilmezse de çok yaşlı insanlar ucunda sivri cisim olan bastonla sigara izmaritlerini topluyor, belki onu da yaparız" dedi. Mahmut Özgener'in son derece başarılı bir işadamı olduğunu söyleyen Demirtaş, "Kendisine nelere dikkat edilmesi gerektiğini söyledim. 'Bu işte amaç 2013 Kasım ayında sandığa o oyları attırmaktır. Bütün hedefinizi, planınızı, programınızı buna göre yapmanız gerekir' dedim" şeklinde konuştu.

Leave a Reply

Düşüncelerinizi bekliyoruz... Linki paylaşın, tüm İzmir yorumlasın...