Dünyanın önde gelen şirketlerinin girdiği ihaleyi Emrah Yücel-I Mean It Creative şirketi kazandı. Dünyada gişe rekorları kıran birçok filmin afişini hazırlayan Yücel, İzmir'in kentsel pazarlamasını yapacak.



İzmir'in kentsel pazarlamasını Emrah Yücel gerçekleştirecek. İzmir Kalkınma Ajansı'nın (İZKA), İzmir'in kentsel pazarlama görsel kimliğinin oluşturulması için açtığı ihale sonuçlandı. Kentsel pazarlama konusunda deneyimli, dünyanın önde gelen şirketlerinin başvuruda bulunduğu ihaleyi Emrah Yücel-I Mean It Creative şirketi kazandı. Dünyada gişe rekorları kıran Avatar, Kill Bill, Narnia, Altın Pusula, Cennet Krallığı gibi bir çok filmin afişlerini hazırlayan Emrah Yücel yönetimindeki ajans, son 5 yıldır Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın Türkiye resmi turizm kampanyasını da yürütüyor. Aynı zamanda bir bölümü ülkemizde çekilen başrolünde Nicolas Cage'nin oynadığı 'Hayalet Sürücü 2' filminin afişini hazırlayan ekip, Uluslararası Basketbol Federasyonları Birliği ve Türkiye Basketbol Federasyonu seçimi ile 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'nın tanıtım kampanyasını da yürüttü.

KENTLİLİK RUHU
İzmir Valisi ve İZKA Yönetim Kurulu Başkanı M. Cahit Kıraç, ihaleye çok değerli başvuruların yapıldığını belirterek, ihaleyi I Mean It Creative şirketinin kazandığını söyledi. İhale sonucunun İzmir için hayırlı uğurlu olmasını dileyen Kıraç, "Hem EXPO süreci hem İzmir kurumsal kimliğinin hazırlanması süreci İzmir'in ulusal ve uluslararası tanıtımında çok etkili olacak ve birbirlerine katkı sağlayacak süreçler olarak önem arz ediyorlar. Tanıtımda başarılı dünya şehirlerine baktığımızda, etkili görsel kimliklere sahip olduklarını ve iletişimde tutarlılıkla bunları kullandıklarını görüyoruz. Biz de, bütün İzmir'in sahipleneceği ve kullanacağı bir ortak görsel kimlik için harekete geçtik. Yakın zamanda İzmir görsel kimliğinin uygulamalarını tüm İzmir'de görmeye başlayacağız. Her sektörden ve kesimden İzmirlinin projeyi benimseyeceğini ve projenin hem İzmir'in turistler ile yatırımcılara tanıtımına hem de İzmirlilik ruhuna büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz" dedi.

İZKA koordinasyonunda hazırlanan 2010-2017 dönemini kapsayacak İzmir Kentsel Pazarlama Stratejik Planı, İzmir Kentsel Pazarlama/Görsel Kimliği'nin referans belgesi olacak. Plan kapsamında, İzmir'in yanı sıra Türkiye'de ve on ülkede toplam 3 bin 687 kişi nezdinde İzmir'e yönelik bilinirlik ve algı araştırması yapılmıştı. Araştırma ve analizler neticesinde İzmir'in kentsel pazarlama vizyonu, "en çok ödüllendiren Akdeniz şehri olmak", ana mesajı ise "İzmir, gizli kalmış cevherleriyle size unutulmaz deneyimler yaşatır" olarak belirlenmişti.

Leave a Reply

Düşüncelerinizi bekliyoruz... Linki paylaşın, tüm İzmir yorumlasın...